
A szokásos MiniLÜK. Most éppen a téri tájékozódás fejlesztéséhez használtuk. Sportpoharakkal is a téri helyzet észlelést és abban való tájékozódást fejlesztettem, illetve a finommotorikát.


A Pepcoban találtam kis figurákat, amik végei tapadnak (régebben a Lidl-ben is kaphatóak voltak hasonló figurák). Ezek előbb felkerültek a poharas várra, majd pl. a K hang lokalizálásánál, beszédértés fejlesztéséhez használtuk.
A Geoboard táblát klasszikus logopédia foglalkozáson is rendszeresen használom, például ellentétek gyűjtésekor egy gyöngyöt csipesszel én, egyet a gyerkőc tesz. A gumikat bemelegítéshez használjuk, vagy beszélgetés indítónak.

A majmos játékot artikulációs zavar terápiájában alkalmaztam most. A rögzítősort a pálcikák betűzésekor, az automatizálást a majmok bedobásakor használtuk. Minden képre került egy-egy majom, majd ha jól elmondta a gyermek az adott szót, bedobhatta a pálmafa közepébe az állatot. A cél, hogy fennakadjon, majd a végén minél több pálcikát kell visszaszerezni anélkül, hogy a majmok leesnének.
Így fejlődünk MI 🙂
