Az elmúlt hetekben sokat használtuk a gyurmát, a legkülönfélébb dolgokra. Facebook-on és Instagramon is láthattátok a posztot, ami a gyurma „jótékony” hatásáról szólt, vagyis nem csak a finommotorikát, hanem a vizuális észlelést és a differenciálást is fejleszti. Lássuk miket is csináltunk!

  • Formát kellett készíteni aszerint, hogy milyet dobot a gyerkőc.
  • Formasort raktak ki gyurmából.
  • Kép és kezdőszótag egyeztetés után az utolsó szótagot gyurmából kellett megalkotni.
  • Kép és gyöngyös lánc párosító volt a feladat, aszerint, hogy hány szótagból áll a szó. Pl. lepke párja a két gyöngyös nyaklánc.
  • Hány hangból áll a szó? Színezd ki a megfelelő számú karikasort.
  • Párosítsd a képeket, úgy hogy az egyik kép utolsó szótagja a másik kép első szótagjával egyezzen, pl. béka-kalap
  • Végül számláltunk is. A számképet a képekkel kellett párosítani.
Annyit hozzá tennék a fotókhoz, hogy szeretek sokat ceruza nélkül dolgozni, csipesszel, gyurmával, pomponokkal, korongokkal, hogy jól előkészítsem a ceruzafogást és annak használatát.
Fejleszt(Ő)